Blää...

..Men gu, jag har inte tänkt hur min profilbild ser ut.
Likblek och lång, brunt (nyfärgat) hår... o_o
Nej, så kan vi inte ha det.
Nu är håret kortare och det har blekts av solen, jag har fått betydligt med färg i ansiktet och... tja, jag kan inte säga att finnarna är borta, men dom har försvunnigt extremt mycket iallafall.. Så, dags att byta bild helt enkelt.

Känns väldigt onödigt att skriva ett helt inlägg om det, men jag har inte uppdaterat på ett tag så det var väl dags, även fast klockan är.. Oj, halv 4  o___O
Jag borde verkligen sova nu.

Förresten, har ni märkt min nya design? Jag är ganska nöjd med den faktiskt :D
Ok, jag kanske borde ändra lite med fonter (d.v.s typsnitt) och headern funkar kanske inte sådär jättebra med bakgrunden. Men ja, jag är nöjd så det får duga så länge.

Just nu är min enda(?) läsare ute på semester i tre veckor, så jag förväntar mig inga kommentarer.
Men om det inte är Sofia <3 som läser nu, så skulle jag bli jätteglad (och överraskad ^^) om du (vem du nu är) lämnade en kommentar (a)

PUSS och kram.
Godnatt, och sköt om er! <3

Kommentarer
Postat av: basia

Naaa, haha nu e det jag som läser din blogg!

älskar dig sötis <3

2008-08-04 @ 13:59:24
Postat av: Jenny ^^

Basia! :D

Hur hitta du min blogg?

Puss o kram <3

2008-08-23 @ 17:03:50
URL: http://thatsmuchit.blogg.se/
Postat av: Jessi ;D

Haha, jag läser... några månader sent, men aja (AAA)

2009-01-10 @ 20:04:33
Postat av: Jenny

Åh, en kommentar till xD

2009-01-10 @ 23:12:49
URL: http://thatsmuchit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0