Straden och filmkväll <3

Vad har hänt sen sist? Jo, den sjuttonde (om jag inte minns fel) så träffade jag Jessika.
Vi var och badade vid hamringe, och det var varmt i vattnet, ,men det var långgrunt och såfort man kom ut så att vattnet var över knäna så blev botten äcklig. Så vi badade inte så länge, utan doppade oss bara.
Vi cyklade den dagen. Det är bra, för min kondition är värre än den varit på mycket, mycket länge!
Och jag måste få upp den lite, för jag vill ju inte svika Sofia när det är orientering sen i nian.
Vi har bestämt att vi ska springa tillsammans, så jag måste vara i "topptrim" (alltså så att jag inte däckar efter 20 minuter) xD

Sen skulle hon dra vidare, så jag cyklade hem igen i väntan på ett samtal från Sofia.
Mamma tvingade mej att dammsuga sängen klart innan jag över huvud taget skulle få åka nån stans, så jag börja dammsuga lite. Sen ringer Sofia. Vi pratar i en halvtimme tills mamma säger åt mej att ju fortare jag dammsugit så kan jag åka hem till henne och prata med henne där istället. Sagt och gjort.

När jag väl kom dit så skulle vi på film, Harry Potter 3 - Fången från azkaban. Men först ville vi ha godis, så vi gick ner till gula villan. Efter typ halva vägen så öppnade sig himlen och det började regna! Så hon tog min hand och så sprang vi mitt ute på gatan. Lite som på film, fast då skulle helst någon varit en kille.. ^^
På vägen hem så regnade det ännu mer, men vi orkade inte springa, utan gick och snackade.

Vi kollade på filmen, och sen så hände det! Jag fick: Se Sofia rum ^^ höhö.
Det var snyggt ^^ Sen så snackade vi, åt lite mer godis, och sen gick vi ut på promenad. Då var klockan ungefär 20 i tolv.
Vi gick först runt kvarteret en sväng, sen gick vi en vända till, denna gång mycket längre. Ner mot statiol där vi såg tre killar, (vet inte om dom var snygga, hade inte glasögon xD) så vi beslöt oss för att gå mot dem, men lite efter för att inte verka för "åtrovärda" eller vilket ord var det jag sa? (Det var ett ord jag inte visste vad det betydde xP)
Sen såg vi några fjortisar. Sen några till. Och så började vi snacka skit om fjortisar ^^
Vi hade jättekul den där kvällen, iallafall jag ^^

Sen har jag städat mycket. (Ok, ljug. Jag har städat liiite)
Hejdå, skriver snart ett nytt inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0