30 Juni

Hejhej!
Igår vaknade jag lite extra tidigt , tio i elva för att vara exakt.
Det första jag gjorde när jag vaknade var att skicka ett sms till Karro.
Hon fyllede nämligen år igår!! Lilla Karro har blivit hela 15 år :D
Då är det väl bara Jessika och Sofia kvar ^^

Igår har jag varit med Sofia.
Vi spelade spel, cyklade, köpte glass, lekte i lekparken,
låg på en gräsmatta o pratade, åt vinbär och bakade rabarberpaj.
Jag hann tyvärr inte börja baka så mycket, för min familj,
som hade varit och handlat, kom och hämtade mej.
Jag hade det trevligt igår :D <33

Idag därimot har jag inte gjort så mycket. Har försökt att städa rummet, men saknar helt och hållet lust och ork, så det blev sitta framför datan. Vid typ 6 så åkte vi till McDonalds och åt middag, och efter det gick vi på husvisning i Tumba.
Huset var jättefint. Enplan med precis alla rum vi behöver. Köket är jättefint och nyrenoverat, sovrummen är relativt stora, badrummen är fina och vardagsrummet jättestort. Tomten är också jättestor! Man kan få plats med både pool och studsmatta, och ha mycket plats över! Ok, jag måste medge, det var jätte mycket blommor, överallt, och det matchade inte riktigt. På vissa ställen såg det konstigt ut, men jaja, vem bryr sej? Jag tror att vi kommer klara av priset, så jag vill verkligen flytta dit! :D

Nog om det, nu är det ju så att jag hade en anledning att städa. Svante och Emelie kommer ju över på filmkväll imorgon!
Dom kommer inte förens vid 5-6, så vi har lite tid att städa. Men vi ska ju också åka hem till farmor och fira henne på födelsedagen. Vi åker vid typ 12, så vi får försöka städa innan det, och sen när vi kommer hem.

Öhm, vad mer?
Jo, Sofia ska kanske ha inflyttningsfest snart! Nej, hon har inte flyttat, hon har bara renoverat sitt rum, och äntligen ska vi få se det! Jag som varit där ett par gånger under själva renoveringstiden är väldigt nyfiken, eftersom att jag då inte fått tjuvkika :P

Godnatt kära läsare, som jag antar inte är särskillt många (om ens någon?!)
Kramkram <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag hade oxå kul älskling! <33 Å på söndag fyller jag 15! =D

2008-07-07 @ 22:46:34
URL: http://sofiadahcw.blogg.se/
Postat av: Jenny

Aa, juste! Grattis i förskott!

Och då du måste ha fest snart!! :D

Kram <3

2008-07-09 @ 01:22:37
URL: http://jennyandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0