I said there's someone I'm waiting for if it's a day, a month, a year...

Hej.
Idag var vi vid hornbach och kollade färg b.la.
Jag har bestämt mig ungefär hur jag ska ha det. Här kommer en
bild som tog jättelång tid att göra i paint (not). Notera paint. Det är därför
färgerna inte är som jag vill att dom ska vara xP


(som sagt, den röda t.ex är helt fel. Och den rosa också.  Men vafan, ungefär såhär vill jag ha iaf ^^)



Gardiner, kuddar and stuff:



(Klickbara bilder. You're suppose to klick on them ^^)
(Inte riktigt som jag vill ha *tjurig*. Men jag hitta inget annat ..Men det är ett litet smakprov ;) Och nu ska jag vara tyst.)



Nå, vad tycks?
Jag tror det kommer bli asmysigt :D


Iallafall, efter det åkte vi hem, åt banan, packade bilen med
diverse lådor and stuff och åkte till nya huset. Där tejpade vi lister och
dörrkarmar i arbetsrummet och allrummet (barnens vardagsrum) för imorgon ska
mami, papi och moster Gullevi måla där.  Sen så rev vi ner de ohyggligt fula vävtapeterna
i Jessis resp. Willes rum.  Där ska vi också måla/tapetsera snart.
Mitt och mina föräldrars rum (nej, vi delar inte xD) är lägre prioriterade
eftersom att våra väggar är fina, släta och vita.


Imorgon är det fysikprov (eller möjligtvis på torsdag enligt vissa xP)
Önska mig lycka till.
Nu ska jag (snart) sova. Natti <3

Kommentarer
Postat av: Maj

Det ser väldigt mysigt ut.. min lägenhet är så äcklig bara. Haha!

2008-11-04 @ 05:08:52
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Jenny

tack :)

Men vad är det som gör din lägenhet så äcklig? xD

Kram

2008-11-04 @ 17:49:37
URL: http://thatsmuchit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0