I am number four... i am next.

DENNA SÅG JAG IGÅR. SMYGPREMIÄR MED MASSA KÄNDISBLOGGARE!! liksom PAOW var där, och den där killen från idol!! (jag såg inte ens på idol?) OMGOMGOMG.

Eller.
SÅ coolt var det ju inte.


Ehm, ja. Jag visste inte ens att det skulle vara några "kändisar" där, visste bara att min käre vän bjöd mig på bio. Fin är han, Alex Pettyfer <3 Bra film. Gå och sen den!





Nu ska jag på nån sommarjobbsmässa i hallunda. Hoppas jag hittar nåt, för behöver pengar till sommarens små äventyr.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Natta

JENNY NU VART DET DÅLIG UPPDATERING HÄR IGEN! :DDD (sagt med omtanke)

2011-03-21 @ 23:28:23
Postat av: Lady Dahmer

Hej! Ja fet är jag absolut och jo ibland skryter jag. Det tycker jag fler borde göra! :-) va kul att du ville titta in hos mig, du är väldigt välkommen!



Vem hade länkat??

2011-04-30 @ 16:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0