Hej igen :D

Hej bloggen, förlåt att jag är förjävlig på att uppdatera.. Menmen, nu är jag här :D

Nå, vad har hänt sen sist?
Jo, skolan har börjat *dubbelsuck*. Det är uschligt, och läskigt.
Jag är fan skit skrajj för framtiden ._.Snart ska man välja gymnasium, få slutbetyg
och sedan bära av mot en okänd byggnad med okända människor och en stoor
klump i både magen och halsen. Kul. Riktigt jävla kul. Jag går mycket hellre kvar i min
psyko klass några år, tills jag känner mig mogen för vuxenlivet...
Det suger! Jag vill vara barn för alltid. Men samtidigt vill jag ha en bebis själv :D heh
Fan att det ska göra så ont att föda bara :/ Men jag har bra gener.
Nästan alla mina släklingar födde snabbt och nästan smärtfritt.. Det är coolt xD 
Haha, hur kom jag in på det? xD

Och trots detta så är jag otroligt lycklig just nu.
För någon månads sen så hade vi värsta bråket (typ) på msn.
Och det fick både dej och mej att tänka. Sen var du inte inne på jättelänge.
Och så igår loggade du in. Jag blev lite nervös men sa ändå hej. Och du svarade direkt "hej".
Sen så snackade vi i typ hundra år om allt och inget. Du gjorde mej glad och fick mej att le, till och med skratta, flera gånger. Det är det jag hade saknat. Hur du fick mej att le ^^. Du får mej alltid på bättre tankar och jag glömmer sånt som tynger mej. Jag vet att jag var korkad. Jag tänkte mig inte för, jag bara undvek det och drog ut på det för länge. Förlåt :(  Men jag är glad att vi har löst det. Jag skulle inte klara av att se dig i ögonen annars.
Jag trodde faktiskt inte att jag skulle hamna i den här sitsen, men nu är det bevisat. Det kan hände vem som helst, det är inte bara dom söta som kan göra en kille knäsvag ;) Jag blev så glad över det du sa den kvällen (fast det inte var meningen att jag skulle höra, men det är en annan historia ^^)


den här låten passar in ganska bra på vissa ställen: Fall For You - Secondhand Serenade
(Byt ut girl till boy^^) ...den är hur som helst bra ^^


Vad ska jag skriva om nu?
Det finns inte så mycket... Jag skulle kunna berätta allt ovan i detalj, från början till nu.
Som sagt skulle kunna, men det tänker jag inte göra, för det är för mycket. Typ två år.
Sen så skulle det uttråka dej, och jag vill inte ens skriva, haha :D


Aja, jag lovar att uppdatera oftare, ok?
Kramar, Jenny.


Update:
Och så förstör du allt.  Det är ändå så typiskt dej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0