I'm back :D

Hejsan.
Öhm, ja... Det var ett tag sen, ehe. Men sen vi flyttade har vi inte haft nåt internet -__-'.
Ok, vi har ju vårat fina 3modem. Meeen, det är lite jobbigt att dela ETT modem på 3 pers
(jag, mamma och pappa). (på willes dator funkar det inte och jessica har bytt ut internet mot böcker...
konstiga unge...) Aja, iallafall. Nu är jag här *yaay* :D

Såå. vd har hänt sen sist?
Vi ha fått en tv till lyan :D (inte för att någon fattar vad jag snackar om xD), vi har flyttat ut allt
ur gamla huset och gett nycklarna till de nya ägarna (förutom mina, som är spårlöst försvunna -__-).
Sen så.. Jag har fått MVG i musik ;) (som de flesta i min klass, men iaf ^^), så nu har jag alltså
TVÅ mvg:n. I bild och musik. Borde kanske söka estetiska...? Nja... nä ^^
Sen har vi byggt bilar på tekniken och jag gjorde en strömbrytare som Thomas blev jätte impad
på. Yeah, mvg nästa :D
Sen såå.. Jo, vi har haft Luciakonsert i Högalidskyrkan ;) Det gick fett bra (förutom att nästan inga visste
hur dom skulle stå när vi skulle gå in, men det löste sig ganska bra.
(skulle inte förvåna mig om konserten kommer ut på youtube sen. det är bara att hålla utkik ^^)
Sen så, imorgon är det SO-prov. Geografi för att vara exakt (bara det att det är 36 sidor + en massa
stater, städer, floder, sjöar etc. i USA) Yeah, önska mig lycka till asså. det lääär behövas.
På fredag är det luciatåg som står på schemat. upp klockan 5 med andra ord -________________-.
Sen på lördag ska vi in till stan och sjunga på rådmanstrappan (?) i gamla stan (???) klockan 13.00
och 15.00 (tror jag?!) oc h sen så ska vi stå i minigrupper. (min grupp består av följande:
Sofia CW, Kristina, Jessika, Erika, Olle, Paul och jag. Vi är en bra grupp och jag tror det kommer gå bra.
Tanken med att sjunga en massa i stan är att samla in pengar till garda resan som sker i maj, juni nånting.
Fan va kul det kommer bli ^^
Aja, nu måste jag gå. ska plugga till provet + att mamma vi ha internet. (orka att modemet är så låångsamt)
(bara för att jag är van vid vårt trådlösa som är fett snabbt XP, haha)

Juste, ska sälja gran klockan 15.00-19.00 den 20 och 21 december. Önska mig good luck i kylan då :)
(kommer tjäna 80 kr i fast pris + en massa dricks && sånt. alltså blir det närmare 130-150  totalt typ.)

HEJDÅ!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0