Julrapport

Hejhej!
Ja, jag vet. Klockan är kvart i 3, men jag kan inte sova. Jag vet inte varför..
Kanske är det för att pappa snarkar (våra väggar är inte isolerade om man säger så),
eller inte... Hur som helst så kan jag lika gärna uppdatera bloggen.

Det var skolavslutning igår. Well, i förrgår, om det ska vara så petigt. I Torsdags asså.
Idag (fredag) så har jag sovit länge, ätit, sett på tv, varit på datorn, och sen på kvällen åkt till
skärholmen med min lillebror. Jag handlade några fina julklappar. Bl.a till Farmor, Jessica och Basia.

Nu har jag bara dessa kvar:
-Scoutkillarna (6 pers)
-Erica, Tilda, Linnéa
-Sofia, Sara,
-Mamma, Pappa, Wille

Imorgon (well, idag. Men ni fattar!) ska jag sälja julgran i 4 timmar mellan 15.00 och 19.00. På det kommer jag tjäna
minst 40 spänn (10 kr/timme) + en massa dricks. Och vi brukar ha så att kunden får ta lite granris
för typ 10 kr (och det går direkt till egen ficka). Sen ska jag sälja på söndag också.
Alltså kommer jag tjäna 80 kr i fast pris + kanske 40 spänn till eller mer ;) De ni xD


På onsdag är det Julafton.
Jag har önskat mig bland annat:
-Guitar Hero! :D
-Stiftpennor, bläckpennor, skisspennor, block, scrapbook prylar
-Smycken, kläder, pengar, presentkort etc
-Ett album: Punk goes acoustic vol.2
-inredningsprylar, ramar, mm


Nu hostade mamma till. Hoppas hon inte har vaknat.

hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0