Midsommarafton!

Hejsan!
Idag är det midsommarafton, som ni kanske redan vet. Några av er har nog dansat runt midsommarstången, och några har nog ätit sill och nubbe. Jag har iallafall det sistnämda.. Eller ja, inte nubbe då, jag menar, skulle mamma och pappa bjussa mej på Aquavit 41,5 %?  Nej, precis :P Men jag fick iallafall lite öl, så jag e nöjd xD
Det blev som sagt inget dansa runt stången. Såhär: Mamma och pappa åkte och handlade en massa mat och när dom kom hem sov vi barn fortfarande, så vi hann inte åka nånstans. Men inget gör det, jag hade inte velat det ändå.
Vi har haft det trevligt här hemma istället.
T.ex så har vi spelat spel (även om det tog ett tag att börja spela.... Mamma och Pappa läste igenom reglerna hundra sjuttio elva gånger först -__-')

Här kommer lite bilder från idag, ALLA på mat!
Här har ni bevis på att jag älskar mat över allt annat (ok, inte riktigt.. Men ni fattar xD)



(Matbordet. Vi satt ute dagen till ära. Och det var fint väder!)



(Aa, sill och potäter! Och Willes mun syns uppe till vänster xD)



(Nån mer än jag som gillar sill?)



(Mmm, Enebärs dricka äger allt! Typ som Coca Cola, fast lite mer bärigare (?) och godare ^^)



(Efter det spelade vi "Sätt sprätt på en miljon". Det var kul. Jag förlorade enligt alla andra, jag fattar inte vad dom snackar om xD)



(Ser det inte gottigt ut?)



(Jordgubbar!! Men till jordgubbar måste man givetvis ha.....)



(Glass! xD Mumma, va gott asså!)



(Man lägger glass i en tallrik och så lägger man på lite....)



(Jordgubbar, så är det färdigt att äta,... och njuta!)

Hm, lät nästan som ett recept eller nåt? Aja, gott iallafall!



Så, vad har ni gjort? Berätta! :D
Kram! <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag gjorde samma sak som du XP

2008-06-23 @ 01:10:03
Postat av: Jenny

(Men guuuud! Det tog en månad för mej att fatta vad du menade med den där kommentaren!!)



Svar: Jasså, menar du det? xD

2008-07-25 @ 03:55:48
URL: http://thatsmuchit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0