Kom hem ifrån...

...lägret idag. Jag vill att lägret ska vara typ 2 veckor till, för jag hade hur kul som helst!
För er som inte vet så var jag på scoutläger nere vid Nynäshamn från i måndags till idag.
Jag och Emelie var de enda tjejerna i partull så vi var tillsammans hela tiden, sen så var vi med killarna också såklart.
Sen har jag fått en ny vän, Svante heter han. Han är verkligen en jättebra kompis, även om vi bara kännt varandra i ungefär en vecka. Vi har som sagt haft det jättekul, och badat har vi gjort en massa.
Vi byggde t.ex en flotte av kvistar, vass och en pressening. Den flöt jättebra! (Iallafall ett tag)
Ååh, jag längtar tillbaka... iallafall lite ^^

Imorgon vill jag träffa Sofia.. Nej, nu sa jag fel. Jag SKA träffa henne imorgon, bara det att hon inte vet om det än xD

På tisdag så kommer Emelie och Svante hem till mej så är det film kväll!!  Vi ska se alla Pirates of the Carribean filmerna(elr hur det nu stavas), för jag har inte sett nån av dem...



Nu är jag jättetrött, så jag ska väl försöka sova. Godnatt <33

(Nu hände det så igen, att det inte sparades, så sparar nu istället)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0