Rubrik..

Hej.
Jag är sjuk idag.
Och när man är sjuk så känner man sig alltid fulare än vanligt right?
Men inte idag. Jag känner mig ganska hyffsad faktiskt. Det är skumt.
Jag tror jag fått en infektion i hjärnan eller fel på synfältet.

Men iallafall, klockan är typ 18.10 och jag är ensam hemma..
Alla är i nya huset och målar/tapetserar. Förutom kanske wille som
förmodligen är hos Andreas.
Men det spelar ingen roll, jag är ändå ensam hemma.
Och jag börjar bli hungrig.
Borde pallra mig upp och ta mig en macka eller nån pizzabit eller..
Men jag får ont i huvudet så fort jag ställer mig upp.

Nu har jag fått ett jobb av mamma; att sätta på potatis. (jippie....)
Och ett jobb av mig själv; att äta nånting. Jag svälter. (yay :D)

(ps. Fysikprov på torsdag och musikläxa på fredag)



hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0