We're moving tomorrow :D

i feel unhappy. i am so sad.
i lost the best friend, that i ever had.
she is my baby, i love her so.
but it's too late now, i've let her go.

we're going through changes.
we're going through changes.

we shared the years, we shared each day.
i love you, baby, but i've found my way.


Oh, gumman. Vi har löst det här. Det är en stor lättnad.
Men. Det kommer aldrig, aldrig bli som förr.
Jag saknar det vi hade...

Jag har kvar mina gamla kompisar + fått nya.
Du har också fått nya, bättre(?), vänner.
Men om det är det du vill, så visst.
Det har gått alldeles för lång tid, och såren finns kvar än.
Men varje måndag när vi möts i stugan så blir jag.. glad.
Du är dig själv. Nästan som du var för 1-2 år sen.
Fast bara nästan.


(Jag skrev en massa mer, men det försvann. Fuck blogg.se... -___-')



Imorgon flyttar vi!
Yey ^^ Vi kommer få hjälp av Ismo, Göran(morbror)
och Hasse(farbror kallar vi honom). Göran har släpkärra
och Hasse har en lastbil ;)


~Längtar tills på Onsdag då jag får träffa dig igen.. ^^ (omg, vad är det med mig?!)


Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0