The Green Mile

Hej!
Mina vader värker. Ont i ryggen. TRÖTT *gäsp*.
Jadå, det har varit hajk nu i helgen.
(Snälla ha överseende över alla stav och grammatik fel, men jag är sjukt trött)

Vi träffades 09.00 på Lördagen vid Paradisets Naturreservats parkering i Huddinge igår. (Lördag 25/10).
(Vi var 4 patruller innan, men sen har Höken och Havsörnen slagits ihop till bara
Höken. Jag går då i Höken tillsammans med Jessica, Kalle och David. Vi var alltså 2 föredetta patruller men
ändå bara 4 pers.) (Jag och jessica var det enda tjejerna. Det var 11 killar.)
Sen så började vi gå mot lägerplatsen.
Vi gick 1,2 mil igår. Mina vader är helt fucked up nu xP
Under vägen kom vi ikapp killpatrullen med de äldre killarna och gick med dom.
Vi gjorde typ 3 kontroller på vägen. En var bland annat att man skulle använda varandra
för att komma så högt upp i trädet som möjligt. Det räckte att man nuddade med typ fingrarna högt upp på trädet.
Vi försökte lite olika saker, t.ex att bära jessica för att hon väger så lite.
Men det slutade med att JAG får stå på Davids och Kalles axlar mot trädet!!
Vi vann! Men det var läskigt för jag fick stå där länge typ 3,5 meter upp i luften.

Sen när vi kom fram till lägerplatsen så gjorde vi oss hemmastadda i vindskydden (alltså sånna här
i trä, vi slapp slå upp presseningar). Sen lagade vi middag. Makaroner med jättestark cournfärs (Kalle är vegetarian).
(Men killpatrullen "de äldre" var snälla och gav mig lite renskav med spagetti ^^).
Sen så skulle Kalle, Franz, Martin A och Andreas kolla på Death Race (nån blodig action film) på
Kalles Nintendo DS och då bestämde jag mig för att också kolla. Så Kalle låg i mitten, jag åt
vänster, Franz åt höger och Andreas på mig, haha xD
Filmen var.. Skum(?) xDD Massa blod, bilar, vapen och brudar i stor urringningar. Men det var mysigt
och vi typ flummade igenom halva filmen :D
Sen på kvällen så körde vi sanning och konka, höhöh *geeks*.
Det var kul, men sen fick jag en fråga av en viss person *suck* som gjorde en viss annan mindre glad.. :/
Jaja, hajken var mys och varm.
Jag sov brevid mina filmbudies (jessica sov nånstans, jag vet inte vart , med svante) och det
hände en del grejer mellan mej och.. jadu ;)

Men ändå är allt fel....


Imorgon är det feest med ä.s.s. Kommer vara jättetrött. Hoppas bara att killarna kommer ^^



Hejdå, skitungar <3
.

Kommentarer
Postat av: Maj

de lät roligt:P

2008-10-26 @ 21:51:42
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du vet inte ens hälften av vad som hände ;)

Det var otroligt kul! :D

2008-10-26 @ 22:02:32
URL: http://thatsmuchit.blogg.se/
Postat av: Duvet egentligen veem!

Uh, Jenny! Verkar som du har pojke/pojkar på G?? Hehe, Kram

2008-11-04 @ 17:19:59
Postat av: Jenny

Ehe.. not? xD

Vem är det? Jag vet säkert vem det är.., om du säger :D (Gör det -__-)

2008-11-04 @ 17:47:26
URL: http://thatsmuchit.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du, btw. Jag vet att du bor i Tumba :D

Men jag vet fortfarande inte veem du är -__-'

2009-01-12 @ 02:05:42
URL: http://thatsmuchit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0