Rolig helg ^^


Igår hade vi hajk  :D


Men ingen gå-i-skogen-i-7-kilometer-för-att-sen-sova-i-tält-hajk.
Nej, vi hade pyjamasparty i stugan! ^^

Vi gick till Willys för att shoppa maaat och på vägen hem så hitta vi en kundvagn
som bara låg där, så vi tog den och la alla påsar i. Vi tänkte ta den till konsum i
Tullinge (det var där den var ifrån) men nu står den utanför stugan ändå (a)

Vi har typ spelat tv-spel (Guitar-hero, karaoke och helo 3) (Adam fick mej att spela
det sistnämnda, jag sööög xDD), snackat, skrattat, flummat, fått veta liiiiite för mycket
om varandra och käkat relativt god mat inne i i ett släckt rum med endast
3 tända lyktor. Mys.

Vi såg också på filmer/serier:

- Nightmare Before Christmas. Fett bra
- Lejon kungen 1 och 2! <3
- Sweeny Todd (hur det nu än stavas) kollade Matilda + några till på,
  men inte jag (kollade lejon kungen ju ^^)
- Family Guy avsnitt :D
- South Park avsnitt :D
- Futurama  (elr vad det nu hette)

Vi som var där:
Jag
Emelie
Sara
Matilda
Erica
Erik
Adam
Martin
Kalle
David

Jag, Emelie, Erica, Martin och Sara slog rekord i Crazy-leken :D
(Innan när vi var fler klara vi 22 lappar, men nu klara vi 26, typ)
Asså, det är det här när man drar lappar och så kanske det står: "Mage" mot "Hand".
Då ska man sätta lappen där mellan och klara så många som möjligt.
Det är knepigt xP


Iallafall. Nu orkar jag inte skriva mer, men det där var en väldigt kort sammafattning (a)


Hejdå, kram




Kommentarer
Postat av: Sofia

Älskar både sweeney Todd å nightmare before christmas =DD Å lejonkungen såklart^^

2008-10-10 @ 18:01:55
URL: http://sofiadahcw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0