Fan också ._.

Det här går inte. Jag klarar inte mer snart.
Allt kommer på en och samma gång. Allt det där tråkiga/jobbiga/sorgliga/eländiga.
Vi har köpt ett dyrt hus som vi skulle ha råd med om:
Vi lyckades sälja huset till ett bra pris.
Då skulle pappa komma igång med sin firma och dra in massa pengar.
Men nu skiter sig allting! De jävla börsfallen och bostadslånsrentorna (eller vad fan det är!)
håller på och jävlas, så nu vågar ingen köpa hus. Och då sitter vi plötsligt här med TVÅ hus (Aa, eller nästan).
Utan pappas firma, som han inte vågar öppna p.g.a det här.
Mamma och pappa är helt förstörda. Och det smittar självklart av sig på oss barn.
Jag är så orolig över det här. Så jävla fucking orolig! ._.
Jag har varit sjuk och därför ligger jag efter med t.ex engelskan. Sen har jag inte övat ett skit till
matteprovet imorgon. Det får gå som det går. Jag orkar inte bry mej om det. Inte nu iallafall.

Sen är det första jag får reda på när jag vaknar på lördagsmorgonen att mormor har dött :'(
Jag saknar henne jättemycket! Jag kan inte fatta att det har hänt. Det är så overkligt.
Jag tänkte faktiskt kvällen innan att hon faktiskt kunde dö närsomhelst, och så gör hon det!
Jag ångrar att jag inte följde med och hälsade på henne med mamma för ca en vecka sen, när jag hade chansen.
Nu är det försent och jag kommer aldrig få träffa henne igen! ;______;


Jag hatar det här!



Ååh, jag är så himla glad att jag följde med Jessica den där dagen till scouterna.
Och att jag började. För det har betytt så mycket för mej.
Alla respekterar varandra och man behöver inte anstänga sig för att få folk att acceptera en.
Man kan vara sig själv och ha det jävligt kul med underbara människor. Och sen att jag har mina kompisar i
skolan. Jag känner mej ändå ganska lyckligt lottad. Tänk att jag faktiskt har dom vänner jag har.


FAN att jag ska sitta här och storböla mitt i natten.
Jag borde ha sovit för länge sen ._.

Vafan, ingen kommer läsa det här ändå... Jag fick iallafall skriva av mej, även om
en massa fortfarande sitter kvar där inne och gnager. Fan ta allting. Fan!


Kommentarer
Postat av: Sofia

=´(

2008-10-10 @ 18:23:37
URL: http://sofiadahcw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0