Gardasjön :D

Igår hade vi Klassresemöte, där vi bl.a annat kollade hur mycket pengar klassen har i klasskassan och vart vi ska åka på klassresa i vår. I klasskassan hade vi ca 100 000 kr. Och det räcker inte till en resa, utan vi behöver ca 100 000 kr mer!
För att få ihop detta ska vi självklart ha luciatåg och konserter, men vi måste få ihop extra pengar. Därför ska vi bl.a annat sälja fryspåsar! :D Och närmare jul ska vi sälja kolor och kanske sjunga inne i gamla stan. Vi kanske kommer vika reklam och sen så ska vi ha ett halloween party för års. 1-5.
Ser lovande ut xP (Bara nån jävel vill köpa fryspåsar XD)

Juste, ni kanske vill veta vart vi ska?
Jo: Till Gardasjön! Det är Italiens största insjö som ligger nära staden Verona (Där Romeo och Julia bodde) och inte så långt ifrån Venedig. Det är jättefint. Och jag hoppas det är varmt där i Maj. Enligt en hemsida så ska det vara mellan 20-25 grader, så jag kommer inte klaga ^^ Vi kommer troligtvis bo i staden Garda, som ligger precis vid sjön då. Myys :D
(ååh, Garda påminner och Grava där jag var på scoutläger i sommras. Aah, minnen ^^)

Btw, jag är sjuuuuk :( Snuvig så fan och hosta. Hängig och snurrig i huvet. *suck*
Har varit hemma idag, men mamma och pappa tvingar mej till skolan imorgon ._. 


Och häär kommer det ni alla har väntat på! Bilder på Garda och Gardasjön:













Bilder = Google


Nu borde jag har sovit för länge sen.
Arrivederci. See ya. Au revoir. Auf wiedersehen. Ciao. Hejpa. Sayonara. Vi ses!
Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: MaybeYouKnowMe

Hej, hur lägger man in en klocka i profilen? Asså jag vet hur man kopierar länken från klocklink, men hur gör man sen? Svar uppskattas, puss =)

2008-09-20 @ 08:53:33
Postat av: Jenny

Ok... Nu blir det ju svårt för mej att svara, för jag inte har din bloggadress xP

Men du, jag kommer inte ihåg. Gå in på:

http//:designadinblogg.se

Där kommer du garanterat få hjälp.

Kram! Btw, vem är det?

2008-09-23 @ 04:29:15
URL: http://thatsmuchit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0