Glass och långpromenad

Hej!
För en liten stund sen gick jag på promenad med Jessica i ca 1 timme.
Uppfriskande var det, raska steg i den svala september-vinden.
Sen in igen för att äta middag (en billy's pizza)
Simpel middag tänker ni, men mamma och pappa var på teater
så det var upp till oss att fixa middag.

Vad kan man mer säga om idag?
Jo, tisdagar har blivit en av mina favorit dagar (till skillnad från förra terminen).
Den är kort med inte allt för jobbiga lektioner. När vi hade slutat hade Sofia 1 timma att spendera i Tumba C så jag var såå snäll och stannade kvar med henne. (orkade ändå inte stressa till bussen.... typ).
Vi åt glass och gick runt, runt. När vi slog oss ner på en bänk så gick det fram en kille, typ ett år yngre, och frågar efter cigg. Daamn, ser vi så vuxna ut ;) Heh.
Och vi kom sen fram till att han hade frågat om vi typ kunde köpa ut, för ett tag sen när Paul var med! xD Haha, Paul garva ihjäl sig typ killen fick reda på att vi gick i paul klass xD

Jaja, nu ska jag gå och lägga mej.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0