Och... kommentar-storm!! (Yeah, in my dreams...)

Vilka är ni?

Den 23/9 hade jag 3 besökare, den 24/9 hade jag 2 besökare...
Jag vet, det är inte många. Inte många alls. Men det är någon!
Skillnad från Devote.se, där jag bloggade förut, så är detta en ganska privat blogg.
Här är det nästan ingen som vet att du existerar, men på devote.se så är det
jättelätt att hitta nya p.g.a att det står: "Senast updaterat" och sånt. Och då går folk in där.

Iallafall, jag vill jättegärna vet vem du är!
Lämna en kommentar! Snälla gör det.

Bara jag får nån kommentar så kommer det kännas som om jag
når ut till nån med det jag skriver. Att jag inte bara skriver och skriver,
och ingen bryr sig om att kommentera eller visa att de är intresserade.
Visserligen skriver jag inte så intressant. Men just nu orkar jag inte det.
I förra bloggen så skrev jag faktiskt ganska intressant (enligt mig). Kanske
inte om ett intressant ämne, men sättet jag skrev på.

Vill du vara hemlig, eller bryr du dej inte om mej? Nä, skit i att kommentera.
Vill du visa att du visst vill att jag ska fortsätta skriva, att du läser min blogg
ibland. Ja, då är det bara att kommentera. Annars kan jag lika gärna sluta blogga
och börja skriva ner i mitt fina, nya block istället. Helt ok med mej.
Helt ok. (Ok, lite ljug).

Byebyekram ^^<3


Ps. Svammel-varning - Är trött som fan...

Kommentarer
Postat av: Maj

jag läser! :P

2008-09-29 @ 20:22:42
URL: http://mckj.bloggasida.se
Postat av: Okej då...

Visst, du ville att jag skulle lämna en kommentar, så, här: Jag vill att du ska fortsätta blogga, för jag tycker att du är duktig, jag tänker vara hemlig ett tag till, för att jag tycker att det är så roligt =) Och du kommer att bli besviken om du får veta vem jag är. Men husomhelst, blogga på du bara xD (P.S Jag är ingen galen/äcklig/läskig/relativt onormal person, så du behöver inte oroa dig, jag är faktiskt hyffsat okej =) ByeBye...

2008-09-30 @ 18:38:53
Postat av: Jenny

Maj: Yay ^^ <3



Du andra: Meen, jag blir ju fett nyfiken nu ju..

Men då får du lova att berätta snart. Inte blir jag besviken ^^

2008-09-30 @ 20:10:17
URL: http://thatsmuchit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Joo du, det blir du visst det! Och lite små irreterad kanske för att jag är så envis? =)

2008-10-01 @ 21:54:37
Postat av: Jenny

Hmm.. envisa unge!

Men jag måste få veta nångång iaf ^^

2008-10-01 @ 22:49:10
URL: http://thatsmuchit.blogg.se/
Postat av: Moahahaha!!!

Det får tiden utvisa... Moahahaha!!

2008-10-02 @ 18:34:32
Postat av: Jenny

Och hur länge blir det? ^^

2008-10-02 @ 19:52:47
URL: http://thatsmuchit.blogg.se/
Postat av: Thihi

Jaadu...! Jag skulle nog inte börja räkna i alla fall, det skulle ta på tok för lång tid... Lalalalalalalalalal

2008-10-03 @ 16:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0