Things aren't going any better... yet

Ok, trots mitt emodistiska inlägg imorse (klockan var ju trots allt runt
04.00) så hade jag en ganska bra dag igår. (iaf kväll).
Jag var i skolan, såklart. Vi har börjat med en projekt period nu, temat
är: USA. Jippie yay! (noot) På lunchen gick jag och Sofia hem till henne
 för att hämta Matte-A böckerna (Gymnasiematte, fett med respekt till oss, yo).
Vi hade också skolfoto, som jag verkligen inte var i
form för. (Mitt ansikte är bombaderat med finnar och jag var feeeta trött....
Jaja, skit samma. Efter skolan var det Matte-A kurs, sen hem direkt för att
dra sig vidare till Scouterna ^^ Vi hade skitkul igår, verkligen :D Vi skulle först rita
förslag på vilka färger vi ville ha med på vårt Ä.S.S märke, och var färgerna skulle sitta.
Martins förslag vann ^^ Men Matilda gillade min mycket också :D Sen hittade Erica en
bland-kasset från 2004 xD Det var typ fett skumma låtar,
där bl.a Barbie Girl, nån Cornelis låt och nån töntig svenska "rap" låt.
Sen var det den där låten, "Shut up, and sleep with me".
Haha, vi hade jättekul och typ dansade och sjöng med. Vi va verkligen helflummiga! xD Det var kul.
Får se om vi har nå kul imorgon på Patrull. Det återstår att se ^^

Jag får se om jag orkar komma igång med bloggen igen.
Det återstår också att se..

Byebye, päronpaj! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0