It's my birthday! (well, almost)

Hej alla glada!

1:a April
Idag fyllde jag år, 16 år närmare bestämt. Det var trevligt. Fick fina presenter och
några i släkten  kom och firade på framåt kvällen. I skolan körde vi boxning på
idrotten. :P Inte så mycket mer att tillägga om det.

2:a April
Försov mig. Väcktes vid 9 av att Sara ringde och undrade var jag var.
Snabbt klä på sig och skynda till tyskan. Till lunch fick vi påsklunch. Ägg, sill,
potats, gräddfil och kaviar hamnade på min tallrik. Gott! Sen när vi ätit så hände
det en sak.. (Omg, omg, OMG!! :D<3) Men det säger jag inte här ;) När skolan
slutade åkte jag  och Karro till Farsta C. Där köpte jag bl.a ett nytt headset till min
mobil (eftersom att det förra var sönder..). Vi kollade också på balklänningar.
Hittade 3-4 jättefina på bl.a MQ och Vila. ^^

3: April
Idag var det feeeeest at my place!
Tjejerna kom (d.v.s Sara, Karro, Sofia, Jessika och Basia).
Vi såg på talang, åt god mat, spelade guitar hero, kollade på en jättebra film.
Hade det allmänt mysigt alltså.
Vi gick också på en promenad mitt i natten. Typ runt 1.
(Basia hade då redan gått hem, för hon skulle inte sova över)
Karro blev snabbt rädd när vi nådde tuna trakterna :P så hon och Sara gick
hem igen. Men jag, Jess och Sofia fortsatte tappert. När vi gick på tumbavägen
alldeles intill tumba bruk så närmar det sig en polisbil.
Sofia säger: "Verka normala nu!" xD och vi går där helt normalt.
Polisbilen åkte förbi. Puh. Men vänta. Den vände i rondellen och kom
sedan körande tillbaka. Dom saktade ner, vevade ner rutan och frågade lite
saker. Typ varför vi var ute så sent och var vi bodde (när jag svarade
"Vid alfa laval kossorna" så började ena polisen fnissa) xD Men dom såg att vi
inte hade något dumt för oss, så dom åkte iväg. Dom var jättetrevliga xD
Kort sagt. Mycket trevlig kväll/natt! <3

4:e April
Idag är det alltså den 4:e.
Alla har gått hem utom Sara. Klockan är 11:57. Hon ska snart gå dock.
Vi sov knappt 5 timmar ikväll så vi är ganska trötta.. Fast ändå inte..

På måndag är det hajk! :D Va kul det ska bli ;)
Hejdå! <3

Kommentarer
Postat av: Jessika

Ihk, tack för en bra fest! :) <3

2009-04-05 @ 09:15:45
URL: http://lanterns.blogg.se/
Postat av: Jenny

Aa, det var jättekul :)

Vi borde ha fest snart igen. Filmkväll eller whatever ;)<3

2009-04-05 @ 12:39:26
URL: http://thatsmuchit.blogg.se/
Postat av: Amanda Virta

Varför bjöd ni inte mig?? .... :'(

2009-04-06 @ 00:27:12
URL: http://ingentingjagminns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0