Nyklippt! :D

Hejhej!
Så. Nu har jag klippt mig alltså. Blev bättre än jag hoppades.
Hmm. Vad har hänt idag.
Jo. Jag vaknade i tid och hann äta frukost. (woow)
Sen så kom jag till skolan 10 i 9 för att ha nationella proven i svenska
klockan 9. Det var läsförståelse delen och det gick bra.
Sen var det träslöjd, som också det gick bra. Hann långt och hjälpte folk.
Till lunch fick vi lax. Det var gott, dock alldeles för kryddat. Mat-tanterna
förstör citronpepparns fina rykte.
Engelska var sista lektionen idag, yay! (Vet dock inte varför. Det var väl nåt lärar-möte efter)
På engelskan hade vi tidigare gjort ett läsförståelse test som vi idag fick tillbaka.
På första delen fick jag bara 2 fel, och på andra fick jag bara 3 fel. VG+ :D
Christiane (engelska och tyska läraren) gillar mig. Hon ser mig utvecklas och
tycker det är bra. MVG nästa, i både tyska och engelska! :D heh

Så. Skoldagen var slut och jag kom väl hem runt två.
Då bestämde jag mig allstå för att klippa mig (inlägget innan står är postat nyss typ,
men det var somsagt runt två tiden. Blev dock sparat i utkast, så jag publicerade det nyss).
Har dock inga före-efter bilder som jag hade tänkt (var för snabb med saxen).

Nu orkar jag inte skriva nåt mer intelliget (vet inte ens hur det stavas) idag, så
vi hörs väl när vi råkas. Ciao! <3


Kommentarer
Postat av: Jess

...in-tell-i-gent :D intelligent! Meow, kul att du höjer dig i ämnen <3

2009-02-15 @ 23:57:12
URL: http://lanterns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0