Come fly away with me. Just for one night, no one will ever know...

God dag!

Det var ett tag sen jag uppdaterade. Sorry. Jaja. Just nu håller jag på och pluggar
Ryska revolutionen. So-prov nu på måndag. Yay. Bra att ha slutlektion måndag 
efter sportlovet, Niclas. Ämne: Valfritt. Därför tog jag ryska revolutionen för att
verka lite intresserad, engagerad, pluggis etc. Det är ju ganska intressant, men
jag hittar ingenting och jag orkar inte plugga! Skönt med hajk imorgon iallafall! 
(Lite opassande med tanke på  slutlektionen, men iallafall). Det ska bli skönt :)
Vi hade hajk mån-tis nu i veckan också. Vi var bara 5 pers, jag, Erica, Erik, Svante
och David, men det gjorde inte så mycket. Vi hade kul ändå. Nu imorgon kommer
ca 3 pers till; Sanna, Martin och Adam. Det kommer bli lite riktigare mat, mer liv
i stugan och fler saker att göra. Dock kommer alla inte få plats i lyan, så vi får väl 
sova i nya eller röda rummet istället.. (Men då kan inte jag sova i soffan i lyan ju!
Då måste jag sova på golvet -__-)   Jaja. Det kommer bli askul iallafall så, man
ska inte klaga.  Vi kommer inte sova många timmar iallafall så ;)




Nu orkar jag inte skriva mer. Men ska bara ge en liten uppdatering:

- På alla <3 dag så gick jag, Sofia, Sara, Karro, Jess och Basia till
Heron och åt. Dock stannade Basia och Karro icke kvar för att se på
"Yes man" (bara för att det bara fanns platser på första raden).
Filmen var rolig och kvällen var mysig.
- Utvecklingssamtalet gick bra... mycket bra :)
- Biologi-provet hade vi på onsdagen istället. Det gick mucho bra det också ;D
- Sofia är i USA :( Har varit sen i fredags och kommer väl hem snart ^^


Jaja. Hejdå. Nu ska pluggisen återgå till Rysslands historia....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0