New design ftw!

Hej.

Ny design. Det märks kanske? Förmodligen.
Är det snygg då, är nästa fråga? Jag tycker iallafall om den. Var trött på det baby rosa och vita, så jag bytte det mot svart i all sin enkelhet.

Just nu chattar jag med ett par på skype(Erik, Sanna och Sara) och  msn (Sofia). Ooooch, nu stack Sofia ett tag för att vara lite social med några gäster dom har. Iallafall. Jag vill ha pengar! Är fattig hela tiden :( Och jag vill ha nya skor och en
massa kläder. Min garderob är full med kläder, men det finns ingenting att sätta på sig (känner du igen dig?). Hehe xD

Hm.. nåt mer? Jo, vi började 8.30 idag och slutade 13.25. Vi hade musik, svenska, lästid (då vår lärare läste för oss), lunch och matte. Skön dag. Den var varit väldigt lugn, men ändå flummig och vi har skrattat mycket. (Väldigt mycket...) Chill dag helt enkelt.

Hrm..
- På Måndag har vi ett litet prov på G-målen i Biologin (Genetik och arv). Sen ska jag lämna in gymnasievalet, utskrivet och påskrivet, till Elisabeth (s)norberg
- På Tisdag har jag utvecklingssamtal 08.30 och sen ska vi göra B-delen på matteprovet (procent). Både utvecklingssamtalet och provet kommer nog gå bra
- Resten av veckan är normal, antar jag...


Imorgon är det S:t Valentine's Day! Eller Alla hjärtans dag, som vi så fint säger i Sverige. Då ska det ätas geléhallon, choklad, kanske en semla(?) och annat gott. Sedan ska jag troligtvis träffa Sofia och Sara. Kanske Jessika också? (Karro och Basia får vi ta ett snack med! Dom ska vara med tycker jag. Dom får plugga matte på söndagen... ^^) Då ska vi kanske kolla på bio. Eller kanske vara hemma hos någon och kolla film och äta gott? Vi får se hur det lämpar sig, helt enkelt :)

Hmm. Något mer? Jo, jag har för mig det. Men har glömt bort..
Aja. Började småskriva på detta inlägg vid typ.. 19.00. Nu är hon 23.30... xD


Och ni älskar väl min nya design? (I know you do!)
Vi hörs! Kram // Jenny <3

Kommentarer
Postat av: Jess

Tycker om nya designen, bättre än den rosa ja ;) Tack för Valentine's day, var sjukt kul! :D <3

2009-02-15 @ 23:55:48
URL: http://lanterns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0