Jullovs uppdatering.. typ

God jul, Gott nytt år, blabla. Har inte uppdaterat på ett tag, men men.
Imorgon är det skola... suck! Och jag hittar inte mina nycklar nånstans..
Och om karro är sjuk så kommer jag inte in i skåpet heller... Stackarn är sjuk :(

Nu har jag glömt varför jag började skriva...
Hmm, en sak:
Jag ska börja träna :D Jag och Jessica ska köpa terminskort i nån tullinge sportförenings grej.
Då kan man gå på vilka pass man vill, men jag och jessi kommer iaf gå på Dans Aerobics på
Tullinge Gymnasium på Onsdagar 17.15-18.15. Äntligen får jag träna lite, för jag är så jävla laaat xD
Öh, vad mer? Jo, guitar hero 3 kommer idag, så mamma hämtar ut den när hon kommer från jobbet,
Jippie! :D

Ok, jag orkar inte skriva mer nu...

ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0