Bilder!

Söndagen var, trots att filmen inte nådde upp till förväntan, ändå lyckad.

Det började med att vi hämtade ut biljetterna på Sergel, sedan åt vi. Efter maten satt vi i solen och pratade i väntan på att filmen skulle börja. Filmen, som var en skräckis (tja, de påstod att det var det iallfall), var helt ok. Men skräck, nja, vet inte det du. Det hände att satt man och garvade, ibland för att det var kul, ibland för att det var så sjukt... Men vi hade ändå trevligt.

Efter filmen skulle han behöva vänta i en timme på sin buss, och självklart tänke jag stanna kvar och vänta jag med. Vi började gå på drottninggatan och vidare mot Gamla stan. Åh, västerlånggatan är så mysig på kvällen, vid nio snåret sådär. Gatumusikanter som stämmningsfullt spelar på sin gitarr, det nästan folktomma gatorna och doften av stockholmsnatten blandat med doften från alla cafér och glassbarer. Vi köpte varsin glass och gick till slussen och vidare upp på söder. Där gick vi en promenad, ungefär till Mariatorget, upp en bit bland husen och sedan tillbaka. Det skulle vara perfekt och han skulle hinna med sin buss... Men vänta nu, hur långsamt gick vi egentligen? Hur som helst så missade han bussen! Haha, typsikt. Så vi gick runt lite mer, ner till hamnen och sånt. Satte oss på en bänk och pratade.


Idag då. Vad har jag gjort idag?
Inte tillräckligt om du frågar mig. Skulle egentligen städa mitt rum, hjälpa till i trädgården etc. men... så blev det inte. Fast, jag har hunnit en sak, och det var att shoppa med mamma och Jessi. Jag köpte tre plagg, alla från Cubus. Och för att jag är så generös så bjuder jag på lite bilder på dom. Och för att jag är så supersnäll så slänger jag med lite bilder från Italien också... ;)


















(Klickbara)






Imorgon fyller Ulla, min kära farmor, 84 år. Grattis!

Jag ska åka och gratta henne på dagen, för att sedan ta tunnelbanan därifrån till Gullmarsplan där jag vid 4-5 snåret blir upphämtad av Emelie och hennes mamma, för att bege oss till Värmdö.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Papa Roach och fixa ny musik till mobilen (det behövs!). Och påtal om det, jag letade efter deras nya skiva på Media Markt, men hade dom den? Nej, just det...

Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Maj

oh, har du varit till Italien????? och fina kläder!

2009-07-22 @ 11:00:46
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Yep, på klassresa :)

Tackar ;) <3

2009-07-27 @ 23:27:30
URL: http://thatsmuchit.blogg.se/
Postat av: Emelie

Saknar saknar våran sommarglädje :'(

2010-03-28 @ 18:55:05
Postat av: Jenny

Jag med! Men snart så, snart är det vår, och då jävlar. Och sen när det är sommar, ojoj, då får man akta sig ;) <3

2010-03-28 @ 21:30:03
URL: http://thatsmuchit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0