I'm back... but only for a few days

Kom hem idag!

Eller tja, igår om det ska vara så petigt. Alltså, kom hem den 26/6. Några missförstånd? Inte? Bra.

Har som tidigare nämts varit på Emelies land på Värmdö. Där firade vi bl.a midsommarafton. Vi har haft jättebra väder och solat och badat mycket. Har blivit brun faktiskt.

Nu ska jag vara hemma lördag, söndag och måndag. På tisdag eftermiddag tar jag och Emelie bussen ut dit igen och kommer då stanna till fredag. Längtar redan!

  • Imorgon, lördag, ska jag på 50-årsfest, men jag kanske hinner träffa Karro lite innan dess.
  • På söndag ska jag gå på bio med E och se "Drag me to Hell", hehe ;) Bussarna går dock inte så ofta på söndagar så han måste vänta i slussen ganska länge. Men det sa han att det var det värt. "för jag får ju se på bio med dig". Åh, jag är helt. Äh, jag vet inte. Men glad är jag. Och jag hoppas verkligen att söndag blir en bra dag.
  • På måndag ska jag... jag vet faktiskt inte. Karro fyller år då iallafall. Lilla Karro fyller jämt! (16) <3 Grattis!


Öhm. Det är sent och jag är i behov av lite sömn.
Förlåt att jag svammlar och gav er ett kort, löst ihopsatt inlägg. Men bevare, för det kanske är det enda jag orkar skriva innan jag drar igen. Fast risken är minimal.. (sönag... ^^)

Natti <3


Kommentarer
Postat av: Maj

och jag vill ha tåååååååååååååååårta! :P

2009-06-27 @ 16:49:58
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Alina

Hejhopp! Skickar lite sommarglädje* =)

2009-06-27 @ 17:05:55
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Jenny

Maj: Hahahaha, asså va? xD <3



Alina: Hej! Tack, det är alltid trevligt :)

2009-06-28 @ 02:35:11
URL: http://thatsmuchit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0