Short update

Skolavslutning imorgon. Glatt och ledsamt på samma gång. Det ska bli skönt att lämna klassen, men ändå sorgligt. Egentligen är det inte så jättemånga jag kommer sakna så mycket. Och jag kommer nog förlora kontakten även med vissa vänner... Men men. That's life. Tusentals ungdomar slutar nian varje år. Så himla farligt kan det ju inte vara. Tvärtom. Detta kommer att bli en nystart , och förhoppningsvis en bra sådan. Eftersom att jag ska gå i Tullinge, och jag tidigare gått i skola i Tullinge, så kommer förmodligen nån i min gamla klass börja där. Nån kanske tillochmed  i samma klass. Vet ju ett visst antal personer från min klass/skola som ska börja i Tullinge. Typ 7 st eller så...



ÄH, det går inte bra det här. Orkar inte skriva mer...
Hejdå. Vi hörs snart igen, var så säker!





(Suck! Jag ändrade mig och la till en massa saker i inlägget
men sparade inte på en gång. Timmarna gick och nyss skrev jag
klart det sista och publicerade... Men då loggades jag ut pga
inaktivitet och ja... det sparades inte... *mummel*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0