Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. eller?

Inlägget innan var det 50:onde. Det ni.


Hej.

Jag vet inte vad jag ska skriva.. Om det hänt något sedan sist? Ja. Här kommer en lite sammanfattning:


5/3: Fysikprovet gick bra, antar jag?

9/3: So-prov. Det gick väl också bra, i zink?

11/3: Gjorde VG/MVG-del på biologin. Gick det bra? Berättar snart.

13/3: Fest hos Basia! Hon fyllde 16 den 5 Mars. Vi hade jättekul.

20/3: Träffade Erica och Sanna i stugan och hade en minihajk :)

21/3: Vi gick upp vid 9. Erik och Emelie kom till stugan och vi åkte sedan till stan. Vi shoppade kläder och gick runt. Sedan när vi kom
tillbaka så hade vi en till hajk med film, guitar hero, skratt och mat.

26/3: På morgonen/förmiddagen från 08:30 till ca 11:30 så hade alla nior i min skola dans i gympasalen. Man fick dansa med en massa olika personer, och man fick inte välja själv. Vi lärde oss vals, foxtrot och bugg. Det var väldigt kul :)

Sedan på kvällen mellan 19:00 och ca 21:00 så hade vi dans i Hallunda Folkets Hus med alla nior från alla skolor i Tullinge och Tumba. Dansade med allt från kompisar i klassen till okända från andra skolor. Markus bjöd upp mig också. Det var trevligt. Inte träffat på jättelänge. Sen dansade jag med en ganska söt okänd kille. Vet inte vilken skola han går i dock. Trevlig kväll trots allt, även fast björkhaga fick gå ut först med resonemanget: "Vi tar en skola i taget, så att det inte blir så fullt med bilar och så trångt på bussarna... Och så blir det ju mer plats på dansgolvet *megasmile*" Tack, säger vi från björkhaga. Det där var så onödigt, för det var lika många bilar ändå...

27/3: Detta var väl en helt vanlig dag till en början. Men på lunchrasten när jag satt i kapprummet så kommer Monwar in dit och går fram till mig. Han säger lite halvtyst: "Jo, Jenny. Jag har rättat några av proven och båda delarna du gjorde gick jättebra. Du både ritade och förklarade utförligt. Det blir alltså ett:" och så signalerade han något med händerna. Jag fattade inte riktigt vad han menade (även om jag hade en vag misstanke) så jag frågade vad han menade. Han signalerade igen, och denna gången såg jag det. Han gjorde ett "M". Åh, vad glad jag blev där asså :D Haha. MVG! Åh, gud vad jobbig jag är. Men med tanke på att jag har G i biologi (det har dock inget med mig att göra, utan lärarsituationer) så är det ju en chans til höjning. Kanske tillochmed MVG? ^^ Nejmen, nu ska vi inte vara sånna. VG tror jag på. Får se till att göra bra ifrån mig på kommande kemiprov då :)

Sedan på kvällen hade min klass "Hollywood Party" för ÅK 1-5 i skolan! Det var askul och vi gick plus med ca 6000 kr. Tänk såhär:

Halloween party förra terminen - ca 140-150 ungar. + 8000 kr.
Hollywood party denna termin - endast ca 95 ungar. + 6000 kr.

Det är ju bra, även om det var färre ungar :)


Haha, sammanfattningen blev inte så liten ändå ;)
kram <3


Kommentarer
Postat av: doomdlord

varför inte ta med killarna du gillar? Tex Wolf och Peter?

2009-03-29 @ 18:51:16
Postat av: Anonym

hej

2009-03-29 @ 18:54:26
Postat av: Anonym

varför skriver du inte om personerna du gillar?

2009-03-30 @ 16:23:37
Postat av: Jenny

Hm.. VEM kan detta vara tro? :O

2009-03-30 @ 22:26:47
URL: http://thatsmuchit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alrigt. Verkar som om du haft en okej tid här.. "Okänd söt kille" kanske kan vara värd att kolla upp xD. Nej men, skämt åsido.. Bra sammanfattning. Er klass borde ju vara lite rik.. 15 lax... värt att råna eran klasskassa

2009-03-31 @ 20:18:10
Postat av: Jenny

Haha, som om vi bara har 15 000.. det räcker inte till Garda ;D Btw, vem är du nu då?





...VARFÖR ÄR ALLA ANONYMA PÅ MIN BLOGG? xD

2009-03-31 @ 20:21:30
URL: http://thatsmuchit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis Jenny

2009-04-01 @ 17:06:55
Postat av: Sanna (You know me, right?)

Okej, du ville inte att jag skulle vara anonym. Men klassklassan verkar ju vara värd att råna ;) Kanske inte för er, men för en privatperson är det mycket. Tro inte det om mig bara. SÅ elak är jag inte

2009-04-01 @ 20:26:43
Postat av: Jenny

Erik: Tackar :D



Sanna: Yay. Jo, jag skulle inte tacka nej till 15 000 ner i fickan precis. Men till en klassresa.. liiite väl lite ;)

Och jag tror inte du skulle sno nåt heller. Inte Sanna, inte :D

2009-04-01 @ 22:55:03
URL: http://thatsmuchit.blogg.se/
Postat av: Maj

ganska mycket ändå :P

2009-04-03 @ 23:20:24
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0