Take this broken wings and learn to fly...

Hejsan.

På hajken i Lördags så la vi oss inte 5.. vi lade oss inte alls faktiskt...
Hehe, men tog åtminstonde en liten tupplur på typ 20 min(?) efter
frukosten.

I Måndags var det skola igen. Var skit trött, men dagen gick ganska
fort och var inte så jobbig (måndagar är de värsta dagarna med flest
lektioner...). På scouterna satt vi i kajutan hela tiden och planerade
inför kårhajken. (eller tja, vi planerade inte hela tiden. Vi satt och
pratade om en massa annat också...) men men, det var ändå kul.
Emelie kom dit för första gången på jättelänge ^^

I Tisdags var det vinteridrottsdag och ungefär 15 från min klass åkte
till Romme Alpin! Jag kände på bussresan dit att jag mådde illa och
hade ont i ögonen (den vita snön utanför fönstret bländade...).
Det var dock kul att åka. Jag, Karro, Sara, Basia och Sofia svishade
ner i både blåa såsom svarta backar. Jag var helt crazy (om man
tänker på hur dålig jag egentligen är). Jag har ingen jävla teknik alls,
men åker gladerligen ner för röda (och ibland svarta) backar ändå.
Alltså, svarta är inte alltid så mycket "gladerligen" :P

Iallafall. Idag har jag varit hemma och varit sjuk.
Stackars mig! hehe xD Men går nog till skolan imorgon iallafall för
det är fysik-prov. Optik. Det får väl gå bra, tycker jag :P

Ne, nu ska jag sova. Måste orka upp och duscha imorgon!

Remember:
- Duscha
- Frukost...
- MSM (2 krm)


Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Jess

"- MSM (2 krm)" ...... ?

2009-03-05 @ 00:02:44
URL: http://lanterns.blogg.se/
Postat av: Jenny

HAHA! Det är ett kosttillskott som hjälper mot typ allt. Bl.a mina fucking finnar ;___; (Fast det har ju blivit bättre ;))



Aja. Kram <3

2009-03-06 @ 18:34:52
URL: http://thatsmuchit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0