Because wherever we stand, we're at the bottom of the hole...

Hej.

Just nu sitter jag här och borstar tänderna.

Kom till skolan idag 11:40 och hade mentorstid, sen lunch. Maten var asäcklig, så jag åt lite puvlermos med ketchup... Sedan var det dags för historia, vilken var en enda stor genomgång. Tillsist var det musik. Jag och Karro började jobba lite med rapen, sen var det dags att spela upp piano... Det gick asdåligt. Jag fick mvg. Huh?

Jag och Natalie hade hela dagen kännt att detta var en otroligt produktiv dag, och därför beslöt vi oss för att när jag slutat musiken så skulle jag gå upp högst upp i hus tre och vänta där i typ en halvtimme på att hennes bildlektion skulle sluta - vilken var väldigt produktiv den med. Sedan skulle vi bege oss till Ica, köpa Ben and Jerry's och sticka hem till henne och se en film. Vilket vi gjorde. Var där hela kvällen och kom nyss hem. Med saltvattenspray i håret och sågspån på strumbyxorna. Vi laddade ner "Wrong Turn 3". Den, och förmodligen en massa andra filmer, ska vi se på fredag, jag, hon och Karro.

Vad mer?

Jo. Imorgon ska alla som gör inlämning på samhällskunskapen göra en kort muntligt presentation. Jag har inte ens börjat på min. Wihoo? Oh, juste. Först på morgonen ska vi åka skridskor. Hejdå sovmorgon :( Jag har lovat Natalie att inte dö, och vise versa. Gud va länge sen det var man stod på ett par sånna där.

Jag tänker lägga min tidigt idag. Usch va trött jag är.


Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0