If you could only read my mind...

Hej.

Idag slutade vi tidigare. Alla gick typ hem 13.00 förutom jag och Karro (och några fler) som fick stanna kvar i lite mer än en timme för att ha NP muntliga i Engelska... Under den tiden jobbade vi med Naturarbetet som tydligen skulle varit klart idag(!). NP gick bra, tycker vi babbla på ^^ Efter det stannade vi kvar i en timme(!!!) till för att göra klart det sista på Naturarbetet. Vi klev på 713 kvart i 5 och jag kom hem typ kvart över.... (y)


Åh, åh. Jag fyller år på torsdag! Längtar... Och då blir det ju lov också, och då följer jag med Emelie upp till Björnrike för ett helt lov fyllt av skidor, skoter, bubbelbad och pure happiness... <3

Nu ska jag göra repotaget i svenska. Önska mig lycka till...
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0