Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year...

Sitter här mitt i natten.
Gör inget speciellt. Som vanligt. Om man kollar i arkivet och på gamla bloggen så ser man direkt att större delen av uppdateringarna är gjorda på natten. Jag vet inte varför. Det är väl när alla loggat ut och man börjar googla runt eller whatever som man påminns om bloggen, som idag (om man inte är inne i en bloggperiod vill säga, då loggar man in direkt)

Hm. Sitter och lyssnar på Muse - Micro Cuts. Blir så himla sur för att jag missade konserten. Vem vet när de kommer tillbaka liksom?

Och så blir jag irriterad på dessa saker:
1. Story of the Year's skivor går inte att hitta i Sverige. Eller kanske. Men ändå. Förmodligen måste man importera och skit. Hej frakt! Och lycka till att de någonsin kommer till Sverige också. Yay -.- (och inte fan finns det nå posters. Leta lite på ebay, hitta bra och billiga saker, men nääääärå, det missa vi med nån dag och ba, fan...)
2. Sum 41 är väldigt sega med deras nya skiva. Och de verkar inte vilja komma till Sverige heller för den delen. Dock njuter jag av deras videouppdateringar på fb. Alltid trevligt att se vad mina grabbar har för sig. Skulle inte ha något emot lite posters och skivor med dom. Men hey, jag är pank, vad gör man?
3. Muse.... dom har ändrat stil lite på deras nya skiva "The Resistance", som man bl.a kan märka på "MK Ultra" och "Undisclosed Desires" (som förövrigt går på MTV tydligen!!!... där försvann den orginaliteten :/) Men jag gillar dom fortfarande. Muse in my <3 Har deras två skivor "Absolution" och "Black holes and revelations". Gillar Absolution mest. Den är go å lyssna på ^^ Skulle dock vilja ha tidigare nämd skiva och dessutom "Origin of symmetry"....

Jag har bestämt mig!
Hur jag vill ha det i mitt rum alltså ^^ Eller tja... det gjorde jag för ett år sen, men sen ändra jag mig 48 gånger till, men nu har jag ändrat tillbaka. Här är en bild jag lade upp i ett inlägg 3/11-08 xD



asså fuck this! skit i bild jäveln. skit i allt. MIN DATORJÄVEL HA SERIÖST DAMPAT I 20 MIN! asså jag orkar inte. jag var seriöst nära att slå på datorn (och inte sådär löst som man brukar(?), utan verkligen ashårt), eller hellre: kasta i golvet. fan va pisst jag var! nu har jag dock lugnat ner mig lite. men fan. äh. nu sover jag istället, så kan jag gå upp tidigt imorgon och plugga :) (HA! not... >.<)


hoppas saker blir bättre. det är ju vår... men för att hjälpa till på traven så ge mig ansiktsmasken och msm:et NU! (kommer på måndag. orkar inte vänta). och lite kläder, smink, skivor och annat kul. och måla om/inred mitt rum. se till att jag får bra betyg trots att jag suger på att plugga (hur gör man?). se till att min dator sluta dampa. är det inte internetuppkopplingen är den bara allmänt seg. och så är det nåt fel på fläkten så ibland låter den nåt förjävligt (mer än den brukar...) hitta mig en fin pojk och skicka mig utomlands. sen är jag nöjd och kan bli en glad jenny. höga krav? jajamensan.



natti. nu ska jag sova till 2, minst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0