No more camouflage, I want to be exposed, and not be afraid to fall...

Hej.
Fredagen spenderades på följande vis:
Kom till skolan. Hade tyska och matte, sen lunch. Sen var det 2 timmar håltimme så Barbro lät oss slippa Svenskan = kom hem jättetidigt. Fördrev tiden och vid halv sju kom Karro och sen drog vi till Natalie. Där åt vi kycklinggryta med ris. Med pinnar. Vi flumma runt ett bra tag. Vid tio började vi hänga upp lakanet och ta fram projektorn. Vi försökte även få min dator att funka. Men den tvärvägra, och det slutade med att vi släpade in en asstor stationär i hennes rum. Nu var det dags för skräckfilm! "Recorder 2" hette den tror jag. Den var asläskig, men Natta säger att ettan är bättre, då den inte hade med demoner och gud att göra (vilket alltså fick tvåan att bli lite mer orealistisk).
Karro drog hem vid ett för hon hade träning tidigt nästa morgon. Jag stannade kvar och vi gick inte och lade oss förrän jättesent och gick upp ganska tidigt.
Lördagen:
Kom hem vid två. Då var det bara att börja konka böcker. Upp från kartongen, in i bokhyllan, upp från kartongen, in i bokhyllan. Sen skulle jag även tomma en hel bokhylla som stod i ett annat rum. Suck. Fyllde tre bokhyllor. Det var väldigt jobbigt, och enformigt. Har även städat mitt rum idag. Gör det inte längre dock, eller inte så mycket i alla fall. Plockar lite småsaker och sånt.
Nu ska jag sova. Klockan är 01:56. Oj oj oj.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0