Somebody help me sing, can anybody hear me?

Hej.

Idag var en helt vanlig dag. Ingen natur dock, så hade sovmorgon. Yeesss (y) Efter skolan gick jag och Natalie och simmade på storvreten. 16 längder. Vi ska bli biff! ... Öh, ja. Efter det gick jag hem och lite senare kom mami och papi och hämta upp mig så drog vi till pingskyrkan. Why? För musikklasserna 4-9 hade vårkonsert. Och eftersom att Jessica går där är det ju klart man kommer och kollar. Satt förövrigt en söt kille nästan brevid mig. Så blev det för tråkigt att kolla på de som sjöng, så hade man ju annat att kolla på.... ehehehe. Eller nåt.

Nu ska jag sova. Önska mig lycka till imorgon. Tisdagar är det värsta som finns </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0