There are no miracles, and this is no miraculous life...

Nu har det kommit. Paketet som jag tjata om häromdagen alltså. Asglad. Provade nyss tea-tree lermasken. Nu känner man sig asfräsch, och den ska tydligen vara väldigt bra mot orenheter och finnar. Får se hur det blir med den saken. Ren känner man sig iaf ^^ Sen har msm:et kommit också. Bli  till att börja käka det igen och börja må asbra ^^

Nu är det av-checkat från listan. Hm, vad var det mer?

Jo, kläder och prylar. Och jag kom på en sak. Fick ju pengar den 20:de förra månaden. Och jag har knappt använt dom! Och snart är det 20:de igen. Fett rik jag kommer vara! (Aa, rikare än vanligt iallafall...) Då ska jag ta mig en sväng förbi skärholmen eller farsta. Här ska shoppas! Dock inte för allt. Jag tänker vara sparsam. Duktig Jenny *klapp på huvudet*

Hm. Och så var det väl nåt mer? Ska snart köpa färg till rummet har jag bestämt. Och gardiner, en matta och nåt fint överkast eller nåt lakan. Iallafall, när färgen är inköpt, möblerna undantagna och jag, Emelie och Sara alla tre är fria en helg så kommer de två över för en måla-Jennys-rum-hela-dagen-för-att-avsluta-med-mys-och-film-etc-för-det-var-så-länge-sen kväll. Kommer blir mys ^^

Det där med en kille, resa och att min dator ska bli frisk kan vi ju skjuta upp lite.... ehe. Men ja >.<


Idag var det Engelska-redovisning. Jag och Karro pratade om ett företag. Trodde jag skulle dö. Hatar att stå däruppe. Men jag dog inte. Jag lever fortfarande. Och jag blev väldigt nöjd också. Det är nog trots allt inte så farligt ändå. (Ska jag komma ihåg till kommande redovisningar i bl.a natur och geografi).

Oj. Nu har pappa kommit hem. Med mat. McDonalds ;)
Vi hörs, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0