Vår/sommarkläder :D

Hej.

Igår var Sara här och firade Eath Hour med pizza, ljus och fin musik :) Vi hade det riktigt trevligt. Det är så synd att vi träffas så sällan :( Tidigare på dagen så shoppade vi i Skärholmen. Vi kollade affärer och fikade. Riktigt mysigt ^^ Fick med mig några fina saker hem och eftersom att jag är så himla snäll så visar jag dom här för alla mina underbara läsare! :D (who am i kidding?)

Aja, här kommer bilderna iaf xD

Allt ovan är införskaffat på New Yorker, underbara affär... (Klickbara bilder)

Hm, ja. Köpte även ett par kortkorta turkosa skjorts i plysch, men dom visar jag inte här xD (to hot for blogg.se... eller inte)

Aja, ska gå nu. Men vi hörs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0