Små saker blir stora på nära håll.

Hej.

Det här känns... ovant? Inte uppdaterat på ett tag kan man lugnt påstå, men ändå känns det inte helt fel det här. Jag var så inne i det här ett tag, att jag nu när jag är äntligen (?) är tillbaka faktiskt minns hur man gör, så att säga.

Vad har hänt sedan sist? Jadu... säg det? Inget märkvärdigt egentligen. Sist skrev jag ju om Sergio, men jag orkar nog inte skriva om killar här längre. Det känns för fel. Speciellt när allt blev som det blev. Håller kontakt med honom, och det får räcka som information här. Oj usch, vad tråkigt jag skriver! Inte bra, inte bra... jag låter så negativ i text nuförtiden. Och jag är ju ändå ganska positiv ibland? Jaja! Detta får absolut inte bli en emoblogg. Inget här-väller-jag-ur-mig-mina-problem-tjafs. Bara en rolig blogg med fina bilder och nice musik. Där jag är jag. Hähä.

Hm... borde man inte skaffa ny blogg för att starta om på nytt? Eh, vafan, nu kör vi.

Kommentarer
Postat av: Madde

Sv: Verkligen! :)

Åh tack duuuu.

Bara typ världens godaste! Från stora Amerikatt, tänk dig en blandning av sprite och sockerdricka! Himmelskt :D

2011-02-24 @ 19:46:47
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/
Postat av: Madde

Sv: Det är SJUKT GOTT :D

Jadå! Finns på välsorterade livsmedelsbutiker (haha hej jag låter som en tönt!). Nejmen jag har lyckats hitta det på tre olika ställen! :)

2011-02-24 @ 20:15:39
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0